"Is dat met opzet? Die irritante, amateuristische reclame op Spotify?"

6 januari 2016
Zanger en acteur Iwein Segers heeft vragen over Spotify: is die reclame die je tussen de nummers hoort met opzet zo amateuristisch?

Eerder deze week zette Iwein Segers dit bericht op Twitter:

Is dat met opzet ? die irritante amateuristische reclame op @Spotify ???

— Iwein (@iweinsegers) 3 januari 2016

Daar wil Hautekiet graag meer over weten, dus:

 

Iwein krijgt één minuut zendtijd

Muziek verzacht de zeden. Althans dat doet het in de meeste gevallen. Als ze goeie muziek op de radio draaien of als je je cd collectie bij de hand hebt. Indien dat niet zo is, kan u zich sinds geruime tijd beroepen op Spotify.

Ik heb Spotify als app gedownload op mijn gsm, het bevindt zicht tussen Tinder en Linkedin. Twee andere apps die hun nut vooralsnog niet hebben bewezen. Spotify daarentegen over het algemeen wel. Dacht ik ...

Er wordt u namelijk om de vijf botten een upgrading aangepraat, met vijf botten bedoel ik na één of twee liedjes.

Dit zijn de meest irritante reclamespots ooit gemaakt. De foltermiddelen in deze zijn : te luide synthesizer en cymbaal klanken, slecht klinkende stemmen en de beats en blieps van nummers die je absoluut niet wil horen !!!

Indien dit doelbewust is, chapeau, ik schakel over naar Premium Spotify. Zo niet, stop er dan aub mee.

 

Foto via Flickr.com