Hautekiet
"Iedereen weet dat Matthias Schoenaerts enkel rollen krijgt omdat zijn urine ruikt naar lavendel"
ma 4 sep. - 8:33
De minuut van Joost Vandecasteele
Als een kind van de jaren negentig kreeg ik al mijn seksuele opvoeding via televisiereclame. Daarom weet ik nu dat vrouwen elke maand blauwe vloeistof verliezen en daarom niet kunnen gaan paardrijden met een witte broek aan. En nu dankzij de reclame van V.I.POO weet ik dat vrouwen hun stront eruit ziet als mini-donuts waaruit kronkelende strepen verschijnen.
(Lees verder onder de video)
De reclame voor V.IP.OO duurt dertig seconden, maar vertelt een mensenleven. Eigenlijk een dieptragisch verhaal.
Over een actrice die overtuigd is dat ze de rol van haar leven niet krijgen zal als de filmregisseur te weten komt dat haar stront ruikt naar stront. Je weet wel, zoals bij elke mens, dier of politicus.
Want iedereen weet dat talent geen indruk maakt en dat iemand als Matthias Schoenaerts enkel rollen krijgt omdat zijn urine ruikt naar lavendel.
Maar gelukkig is er V.I.POO, een soort deo voor je derrière. Zodat de regisseur na haar het toilet binnenstapt, geen uitleg waarom een volwassen man de dameswc’s binnenstapt en begint te sniffen als een reddingshond. Maar hij geniet zo en vanaf dat moment is haar carrière gered en moet ze overal zestien van die spuitbussen meesleuren.
Dus koop V.I.POO en bereid je voor op dit soort gesprekken met je partner:
“Zeg honnepon, je stoelgang ruikt chemisch, je moet naar de dokter.”
“Nee, schat, ik ben niet ziek, ik heb gewoon geen zelfrespect.”