Ga naar hoofdinhoud

Luister Live

Programma's

Select

Podcasts

Alles begint bij luisteren

Radio 1 Sessies

album van de week

De Ochtend

Grote campagne over relanceplan kost Vlaanderen 750.000 euro: "Belangrijk dat we Vlaming goed informeren over relance"

vr 13 aug. - 7:26

De Vlaamse regering lanceert vandaag een nieuwe campagne met als slogan "Meer dan ooit". De campagne, die de komende tijd te zien zal zijn op affiches en sociale media, moet het relanceplan voor “Vlaamse veerkracht” in de schijnwerpers zetten. Symbool zijn twee gele accolades, die onder meer levensgroot te zien zullen zijn op de zeedijk in Oostende.
Jan Jambon

De middelen voor het plan "Vlaamse Veerkracht" werden in september vorig jaar al vrijgemaakt. Dat relanceplan kost in totaal 4,3 miljard euro, waarvan 750.000 euro naar de begeleidende pr-campagne gaat.

In 'De Ochtend' verduidelijkte minister-president Jan Jambon (N-VA) waar de 4,3 miljard euro zoal aan besteed zal worden: milieu en duurzaamheid, digitalisering en infrastructuurwerken. "En we trekken ook 200 miljoen uit om de mismatch op de arbeidsmarkt aan te pakken. Dat weegt budgettair misschien minder zwaar door, maar het is wel heel belangrijk."

Beluister het gesprek met Jan Jambon in 'De Ochtend' via Radio 1 Select. 

Bron: vrtnws.be en 'De Ochtend'

Lees ook:

Blijf op de hoogte

Ontdek de beste podcasttips, beluister het meest recente nieuws en doe mee aan exclusieve acties.

Volg ons op
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Jobs

Privacy

Gebruiksvoorwaarden

Heb je een vraag?

Contact

Wedstrijdreglement

Logo UitInVlaanderenLogo Cim Internet