Moeten parkeergarages klantvriendelijker?

16 juni 2016
Luisteraar Ilse Machielsen vindt dat privéparkings meer moeten investeren in klantvriendelijkheid: “Het is absurd dat je moet betalen voor elk begonnen uur, zelfs als je er maar 5 minuten staat. De parkeertijd staat perfect aangegeven op het ticketje, dan moet de exacte kostprijs toch te berekenen zijn?”

Parkeergarages mogen een stuk klantvriendelijker, vindt luisteraar Ilse. Zo is het vaak niet evident om je auto terug te vinden. Waarom kan het niet wat eenvoudiger, met wat meer kleurtjes, en cijfers.

Daarnaast vindt ze ook dat garages klanten bestelen door niet de 'juiste' parkeertijd aan te rekenen:

Parkeergarages rekenen telkens een vol uur aan, ook al heb je dat begonnen uur maar 5 minuten extra geparkeerd.

REAGEER

Zijn parkeergarages voldoende bezig met klantvriendelijkheid? Moeten ze er mee bezig zijn?

En als het dan toch zo een probleem is: waarom ga je er dan staan? (sorry, dat was een stoute vraag)