Ga naar hoofdinhoud

Luister Live

Programma's

Select

Podcasts

Alles begint bij luisteren

Radio 1 Sessies

album van de week

classic album van de week

ontbreekwoordenboek

Afbeelding van het programma: Hautekiet

Hautekiet

"Schone Kleren-campagne is vaak pure marketing"

vr 17 apr. - 7:13

Gisteren lanceerde H&M de Conscious Exclusive Collection. De kledij is met organische of gerecycleerde materialen vervaardigd en zou ook in goede werkomstandigheden gemaakt worden. Maar dat laatste klopt niet, zegt Schone Kleren Campagne.
"Schone Kleren-campagne is vaak pure marketing"
“H&M is meer bezig met marketing dan transparantie.” De consument laat het niet aan z’n hart komen. Twee jaar na de ramp met het Rana Plaza in Bangladesh doen ketens als H&M en Primark het beter dan ooit.

Lees ook:

Blijf op de hoogte

Ontdek de beste podcasttips, beluister het meest recente nieuws en doe mee aan exclusieve acties.

Volg ons op
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Jobs

Privacy

Gebruiksvoorwaarden

Heb je een vraag?

Contact

Wedstrijdreglement

Logo UitInVlaanderenLogo Cim Internet